Tulimme käymään kotona ja ME tytöt teimme vähän puutarhahommia!
769226.jpg
Mamma meinas kyllä kitkeä kukkapenkin yksin, mutta minä olin tarkaavainen ja huomasin sen aikeet.
769227.jpg
Riensin heti apuun.....
769231.jpg
..Marikokin tuli auttamaan, mutta ei se kyllä ollut mamman mieleen! Hätisteli pois...
769241.jpg
..heti kun mamma käänsi selkänsä, tuli Mariko taas auttamaan. Se vaan on vielä niin pieni, että ei jaksanut kauaa, vaan rupes nukkumaan kukkapenkkiin. Ihme kyllä mamma antoi sen nukkua siinnä.
769224.jpg
Ritke ei osallistunut tähänkään hommaan!! Katseli vaan sivusta arvottelevan näköisenä.

Tässä on meidän parhaat leikkipaikat omassa pihassa.
769219.jpg
Ehdoton ykköspaikka OLI leikimökin alla, mutta mamma laittoi siihen verkon ja lautoja, kun minä jäin sinne vähän kiinni. Nyt ei sitten päästä sinne.
769220.jpg
Tämä kukkapenkki on tosi hyvä piilopaikka. Joskus mammakaan ei löydä meitä, kun me ollaan siellä hiljaa.
769223.jpg
Mamma kyllä pelottelee meitä ruusun piikeillä, mutta ei me tiedetä mitä ne on. Mitä nyt sellaista pelkäämään....
769233.jpg
Karhua on myös kiva juosta ympäri ja olen minä sitä joskus pienenä vähän pelännyt.
769221.jpg
Tähän kukkapenkkiin minä en enää viitsi mennä, sillä mamma on niin monesti kieltänyt, mutta Mariko kyllä juoksee sielläkin. Mamma kyllä sanoo sille EI, mutta Mariko vaan juoksee....

Huomenna me taas lähdetään saareen, mutta ensiviikolla sitten kotiinnutaan ja kerrotaan teille loma- ja kalajuttuja!
terveisin kilttityttö Friidu