Oli tosiaankin tuulinen ja jopa vähän sateinen KYLMÄ päivä! Kehät ulkona ja rapa roiskui.

Minun näyttelyurani on nousujohteista, mutta nyt se kyllä loppuu joksikin aikaa! Tänään olin ROP ja jopa ryhmäkehässä pärjäsin kivasti, sijoittuen Suomen ajokoiran jälkeen toiseksi.

Meidän kuvat ei sitten ole selaisia aseteltuja "tyypillisiä" näyttelykuvia, vaan kuten mamma sanoo; Vapaalla kädellä roiskaisuja sinne päin!

1461906.jpg
VSP, Jutta-Ahon Mosku ja Friidu Hutikka ROP

1461900.jpg
RYP1 ja BIS1 Suomen ajokoira ja minä RYP2.

1461905.jpg
Outi ja Mariko sanoisinko vähän vauhdikkaasti kehässä. Tuloksena EH.

1461911.jpg
Tosi mukava tyttö tämä Outi. Minunkin kanssa leikki ja antoi makupaloja.

Tänään sattui muuten kummallinen juttu: Aina ennen on pitänyt seisoa tuomarin edessä nätisti, mutta tänään vaan juoksimme kehää ympäri. Kun sitten vihdoinkin pysähdyimme, päätin minä seisoa tuomarin edessä nätisti. Mamma kiskoi hihnasta,mutta minä seisoin tuomarin edessä. Sitten mamma koppasi minut kainaloonsa ja kantoi pois!
Vasta ryhmäkehässä tarvitsi seisoa nätisti ja sen kyllä teinkin viimeisenpäälle hyvin; vannoo Friidu