Vähäkö on ollut tylsää! Toiset pääsee metsään ja minä en! Sitten ne vielä tulee kotiin jäniksen kanssa ja ovat niin olevinaan pupukoiria. Ai että kun ahdistaa!

2112790.jpg
En viitsi poseerata kuvaajalle!

2112791.jpg
Autoin minä tänään Ritkeä vähän kotona pupuhommissa, kuten minun niskasta ja päästä näkyy; mutta kuvaajalle en päätä nosta!

Video; Friidulla on tylsää!

Ensiviikolla mahdollisesti minäkin pääsen metsään; sanoi mamma tänään. Ensin pitää kuitenkin käydä siellä eläinlääkärillä ja ottaa verikokeet! Niistä tuloksista sitten riipppuu, pääsenkö metsään! Minusta siellä lääkärissä on mukava käydä, kun siellä on se hyvä nappulakuppi. Minä saan aina monta nappulaa niiltä tädeiltä, kun olen niin kiltisti ja annan niiden tutkia minua. Minä itse tiedän mistä se kuppi löytyy ja osaan kyllä pyytää, jos eivät huomaa mulle nappuloita antaa!

Mammalla ei sitten ole ollut aikakaan tylsää! Vähän on kiirettä kuulema työttömän elämä, mutta tammikuussa sekin sitten asettuu, kun mamma menee vuodeksi töihin! Meillä varmaankin päivät entisestään sitten tylsistyy, kun häkissä ja kopissa joudumme päivät olemaan!

Mamman aikaansaannoksista alla sen ompelema mekko kummitytölleen Hannalla. Mekon suunnitteli Hanna itse. Mamma teki kaavat ja ompeli. Ja mikä parasta; osapuolen ovat tyyttyväisiä lopputulokseen!

2112847.jpg
Hannan mekko

Lapasia, kaulaliinoja, pipoja, hattuja, hartihuiveja ym valmistuu sekä puikoilla että virkkuukoukulla. Niistä on tarkoitus päästä eroon lähiaikoina myyjäisissä ja suku saa varmasti itsetehtyjä joululahjoja! Arvelee Friidu.