Eilen läksimme kolmistaan metsälle. Pitkästä aikaa oli lauhaa, mutta lunta satoi lähes koko ajan. Mamma ja ukko vähän epäili, että löydänkö minä jäniksen, kun aamuyöllä oli satanut ja sade jatkui! Ukko olisi jo Ritken ottanut, mutta mamma päätti kuitankin, että Mariko lähtee. Hyvä näin!

Metsässä ei todellakaan ollut vanhoja jälkijä, mutta minä löysin kyllä pupun hajuja ja ajo alkoi n. 45 min kuluttua, siitä kun pääsin irti. Pupu oli iso ja laski minut välillä aivan lähelle ja sitten taas mentiin. Se juoksi hyvin ja hyppeli yhden metsätien yli monta kertaa! Mamman selän takaa vaan vilahti ja ukkokin sen näki, mutta vauhtia oli niin paljon, että eivät ehtineet ampua. Hyvä näin sillä minä sain ajaa sitä lähes 2 tuntia ja sitten PAM.


Ukko ja minä pupua suolistamassa.


Valmista tuli ja hyvää oli.


Ei meinannut ukolla hattu pysyä päässä, joten pupusta pidin minäkin varmuuden vuoksi kiinni!


Iso jänis, ukko ja minä kotipihassa..

..ja aitauksessa kateelliset kaverit!