Minä olen yrittänyt houkutella Marikoa leikkimään, mutta ei tuo oikein viitsi leikkiä. Karkuun vaan menee ja on olevinaan niin väsynyt! Sillä kun oli ne sulhaset viikonloppuna, nyt se sitten vaan varmaan niistä haaveilee.


Sohvalla nukkuu hän ja minä leikin yksin!

Mutta niin on sulhaspojatkin väsyneitä Kiimingissä, kuten alla oleva kuva kertoo. Siinnä ne sulassa sovussa ovat päiväunilla.


Late ja Eetu

Kyllä minä, kun oikein yritin, sain Marikon leikkimään tai siis tonttuleikkiin mukaan, kuten mamma sanoi.


Vähän piti töniä...


..ennen kuin se innostui.


Mamma kuvaa ja silloin pitää seisoa nätisti...


...mutta sitä se ei tuo Mariko kyllä ymmärrä . Se vaan istuu ja ihmettelee.
 

Ulkona on tänään ollut tosi kylmää. Tassuja kylmää, niin että ei ole voinut kuin pikaisesti pissillä käydä. Onneksi on käynyt vieraita, että on voinut niiden kanssa seurustella. Niin ja saimme me eilen joulupaketit! Minä avasin ne molemmat ja siellä oli luulelut! Omani minä rikoin alle kahdessa minuutisssa ja Marikon lelu on uunin päällä jemmassa. Minä en sitä kuullema saa, mutta kyllä se Marikokin osaa sen itse rikkoa. Uskokaa vaan minua; terveisin Friidu