Hiljaista on railakkaan viikonlopun jälkeen! Pe-iltana meille tuli vieraita Kiimingistä saakka. Sieltä tuli minun isäni Eetu ja sen kaveri Erkki ja oli se Markokin niillä kuskina! Kyllä meillä oli hauskaa niiden kanssa, paitsi että äipällä ja iskalla oli varmaankin huoltajuus erimielisyyksiä, kun ne kumpikin minua komensi! Vaan en minä niistä välittänyt, juoksin minkä jaloista pääsin sen Erkin kanssa!

Mamma yritti ottaa meistä kuvia, mutta ei se oikein ehtinyt mukaan vauhtiin!


Iska-Eetu otti minun luun, niin minä sitä vihaisesti katselen, eikä äippäkään minua puolustanut!


Myös Erkki oli löytänyt pihasta luun ja oikein istualtaan käsin sitä järsi!


Taas Erkki luutöissä!

La ja su päivinä nuo ihmiset, sekä Erkki,  lähtivät johonkin näyttelyyn. Mamma ja ukko sinne töihin, Erkki ja Marko kehään! Minäkin kuulema sinne pääsen kun vähän tulee ikää lisää.  Eetu jäi meidän kanssa lauantaina kotiin ja sitten tulivat vielä Ellu ja Oona meitä hoitamaan. Arvatkaan vaan oliko hulinat!

Sunnuntaina Erkki sai sitten sen sertin, mitä ne olivat jahdanneet! En tiedä mikä se on, mutta joku hyvin tarkeä asia varmaankin, kun siitä ilta vielä puhelimessakin puhuttiin. Nappisuoritus oli ollut sekä Erkilta että Markolta kehäesiintyminen. Tuomari oli kovasti tykännyt Erkistä ja komea poikahan se on! Erkistä tuli Suomen muotovalio.

Terveisiä vaan Kiiminkiin ja tulkaa pian uudestaan käymään, toivoo Elly