Aamulla menimme aivan minulle uuteen paikkaan lenkille. Siellä oli nuotiopaikka ja lampi. Me haistelimme tosi taksasti paikkoja.

866663.jpg
Ei kyllä lötynyt mitään erikoista....
866665.jpg
..Friidu ihmetteli liuskaa joka johti suoraan lampeen....866668.jpg
...usvaa oli lammella....
866670.jpg
..minäkin maltoin olla paikallani, että mamma sai otettua kuvan.

Kun lähdimme pois, haistoin jotain tosi mielenkiintoista!866662.jpg
..mikähän se mahtaa olla...
866666.jpg
..Friidulla ja Ritkelläkin päät pyöri, kun ne haistoi sen saman hyvän hajun. Mamma ei kyllä haistanut mitään.
866683.jpg
Minä riensin katsomaan  ja arvatkaapa mitä? Siellä metsässsä oli pupun raato. Minä päätin ottaa sen mukaan. Mammakin ehti tulla siihen katsomaan....
866680.jpg

..kun minä sitä raatoa kiskoin....yritti ottaa minut kiinni, mutta ei saanut....

866624.jpg

...sain siitä takajalan luut mukaan ja juoksin todella kovasti, että kukaan ei ota sitä multa pois! Arvatkaapa harmittiko Ritkeä ja Friidua kun mulla oli selainen aarre, pupun takajalan luut. Taidanpa seuraavallakin kerralla, kun sille suunnalle mennään, hakea sieltä luun. Mamma kyllä aikoi käydä raivaamassa sen raadon pois, mutta jospa se ei muistaisi, sillä HUOMENNA se kuulema alkaa, SE PUPUJAHTI. Joten meillä ainakin on toimintaa heti aamusta. Me lähdemme metsästämään.
toivoo Mariko