Metsästyskausi loppui tänään ja en edes päässyt metsään! Mariko oli ukon kanssa ja lunta oli ollut riittävästi pikku koiralle! Pupun jälkiä oli myös löytynyt, mutta ei pupua.

Huomenna minä pääsen mamman kanssa näyttelyyn Kerimäelle ja parin viikon päästä on meillä edessä pitkä näyttelyreissu Keminmaalle. Sinne tulee minun sukulaisia ! Siis Hutikoita! Myös Herkko lähtee sinne ja vieläpä samassa kyydissä. Voi tulla kiva reissu!

1335213.jpg
Ritkeä ei kiinnosta näyttelyhommat.

1335211.jpg
Olen auttanut ompelutöissä. Tämä ei ole mamman iltapuku, vaan takkahuoneen peneliverho.

1335214.jpg  1335215.jpg  1335217.jpg  1335218.jpg
Marikosta on yritetty saada kuva näyttelyasennossa, mutta lieneeeko Mariko liian nopea vai kuvaaja liian hidas???

Minä olisin kyllä voinut seisoa kuvassa, mutta mamma sanoi, että sitten näyttelyssä kuvataan minua.Friidu