kesa16.jpg

Olen kovasti kasvanut ja alan olla jo omasta mielestäni melko aikuinen koira. Kevättalvella asuin muutaman kuukauden Heinäveden mökillä. Tarvitsivat siellä hyvää koiraa ja minulle oli siellä enemmän seuraa. Toukokuussa sitten muutin takaisin Pöljälle ja kas kummaa oli minulle saapunut kaveriksi Tokko, joka oli vasta kahden kuukauden ikäinen, mutta melkein jo minun kokoinen. Tokko on Itä-siperian laika ja siitä pitäisi tulla kuulemma hirvikoira. Tokkopa tuosta tulloo?! Hyvä leikkikaveri Tokko kyllä on ja vauhtia meillä riittää hirveästi, kun on iso juoksuhäkki missä voi temmeltää.
Viikon päästä mennään Karttulaan koiranäyttelyyn ja ajatuksena on käydä näyttelyssä myös Kuopiossa elokuussa. Täytyy kuulemma saada jonkinlainen arvostelu, että pääsee sitten ajokokeeseen. En tiedä yhtään mikä se sellainen on, mutta siitä se selviää. Auton ajamiseen se ei varmaan liity millään tavalla, kun ei Vesa päästä minua koskaan rattiin vaikka kuinka haluaisin tulla. Ilmoitellaan miten meidän käy näyttelyssä.

taika%20ja%20kaveri.jpg
Minä ja Tokko ollaan hyviä kavereita!