Nyt olisi odotusta takanapäin 6 viikkoa ja vielä 3viikkoa jäljellä; sanoi mamma!

Mitähän sitä oikein odotetaan? Varmaankin ruokaa, sillä se on kyllä kortilla. Minulla on aina nälkä ja jano. Ruokaa onneksi saan kahdesti päivässsä, mutta kun ne annokset on niin pieniä. Mamma ei ymmärrä, että kupissa on reunat ja ei se minua haittaisi jos vaikka kukkuri kupin saisin. Mutta ei oo ei tuu...

Olen yrittänyt juttuja kirjoitella, mutta kun mamma on ja ukko on hylännyt meidät kotiin ja koko viikonlopun jossain muiden koirien kanssa olivat! Kyllä me nuuhkimme tarkasti niiden vaatteet, kun kotiin tulivat! Varsinkin mamma haisi vieraille koirille! Olivat olleet näyttelyssä ja meistä ei kukaan päässyt mukaan!

Illalla mamma otti minusta kuvia ja sanoi, että minä paisun kuin pullataikina!? Vaikka ruokaa en saa omasta mielestäni edes tarpeeksi.

1569258.jpg
Minäkö muka lihonut?

1569259.jpg
Myönnetään; vähän on vatsanseutu pöyristynyt!

1569253.jpg
Kevyesti minä tähän tuoliin hyppään ja viestit lähtee. Mamma saa odottaa vuoroaan, sillä minulla on paljon asioita kerrottavana tutuille; tuumailee Friidu