Minä sain näyttelystä EH.n ja nyt on sitten näyttelypaineet muilla! Minä pääsen keskittymään pupunajohomiin ja täysillä! Näin ne ukko ja mamma tuumaili eilen illalla :)

Mamma läksi eilen juoksujalkaa sieltä näyttelykehästä ajokoetuomarikurssin teoriaan. Myöhässä jo kuulema oli. Minut se lykkäsi hihnassa jollekin vieraalle ukolle ja käski olla kiltisti! Sinnä sitten pällistelin, mutta mukavia se ukko jutteli ja rapsutteli, joten en sitten poukkoilut mamman perään!

Huomasin, että meidän UKKO juoksuttaa jotain poikakoiraa? Mikäs juttu tämä on? Sitten se juoksuttaa sitä vielä kehässä ja ne saa ruusukkeet ja ovat ROP! Siis meidän ukko! Mamma ei kyllä millään meinanut kotona uskoa, kun ukko sille kertoi! Sitten Irma sille soitti ja kertoi, että hänen Mikki oli ollut ROP ja Sissi VSP.  Kun hän ei tietenkään kahta koiraa voinut viedä kehään, oli hän ukon pyytänyt viemään Mikin. Tuloksena ROP.

Mikki oli myös RYPpi, mutta sitten kyllä Irma vei sen itse kehään! Komea poika se minunkin mielestä on ja kiltti, vaikka minä sille vähän isottelin.

Mamma sitten päätti, että jatkossa ukko vie meillä koirat kehään, kun se kerran noin helppoa on olla ROP! Saa nähdä kuinka käy, joudunko uhrautumaan ja vielä näyttelyyn. Minulle oli kyllä luvattu, että jos saan Pyhäselässä vaikka H, niin se riittää, sillä minä en hirveästi pidä esiintymisestä. Minusta on paljon kivempaa se pupun ajo!

Kuvia on vain Mikistä ja Irmasta ja nekin videona!

Näin meillä ja Hurmuri oli pärjännyt hyvin eka päivän uudessa kodissa! Mariko