Mamma sanoi minulle eilen aamulla, että tänään me Friidu vietetään yhteistä aikaa kaksistaan ja lähdetään mässäriin! Ritke saa jäädä kotiin hoitamaan Marikoa. 
Meillä olikin kiireinen päivä. Sillä aamulla me tulimme mökiltä kotiin. Sitten vaan purettiin tavarat ja lähdetiin taas liikenteeseen.

Kun tulimme mässäri paikalle oli siellä jo paljon muita koiria. Minua taas pelotti ne isot koirat, vaikka ne kyllä oli tosi kilttejä. Katsoivat vähän halveksien minua kun räyhäsin niille! Sitten en enää viitsinyt haukkua niitä.
Siellä oli myös tuuttuja kavereita ja saimme myös uusia kivoja kavereita. Erityisesti pidin yhdestä mustasta kääpiö snautseripojasta, mutta me ei muisteta sen nimeä.

Alkukilpailu kehässä esiinnyin reipaasti ja sain punaisen nauhan.  Jatkokilpailussa sijoitettiin 5 ja minä olin sitten se viides! Mamma sanoi, että minä esiinnyin hyvin näin loman jälkeen!
780153.jpg
Parasta oli se palkinto siankorva!!!

Terveisiä vanhoille ja uusille tutuille ja erityisesti sille snautseripojalle toivoo Friidu