palkittu.jpg

28.2.2017 oli P-K.n Kennelmiesten vuosikokous ja meidät Unelman kanssa palkittiin! Unelman saavutukset oli mulla tiedossa mutta oma palkitseminen tuli kyllä yllätyksenä! 

Unelma sai seuran mestaruuskiertopalkinnon sekä paras ajuri palkinnon beaglen osalta! 

Ja minä olin toimintakilpailun kolmas saaden 40€ lahjakortin Jokierään! Useita kertoja olen lähtenyt liikenteeseen aisaitakseni tuon palkinnon! Kenneljaoston sihteeri olen ollut, 2x majatalkootyöpv, 4x tuomarina. 1x koetoimitsija, 3x sihteerinä, 8x koiranohjaajana ja 2x ajokokeen järjästelyvastaavana sekä muutaman ajokokeen järjestelyissä mukana. En kyllä muistanut näitä kaikkia edes ilmoittaa kun toimintakortin palautin mutta jotain kuitenkin kun pisteet riitti kolmanteen sijaan! 

Kuvan ottaminen oli haastellinen tehtävä, koska U ei halunnut kuvaan ja E taas työntyi väkisin  kuvaan. Hyvin on kuvaan ikuistunut heidän ilmeensä ja se kuinka erilaisia he ovat luonteeltaan.