Meillä kävi viikonloppuna kivoja vieraita; Evita ja Miika! Ne toi minulle ja Friidulle isot luut ja sitten sitä kuohuviiniä noille meijän palvelijoille! Sitä pulloa ei meinannut ukko sitten millään uskaltaa avata ja kuviakin siitä on, mutta mamma ei niitä uskalla tänne luvatta laittaa ja lupaa ei varmasti saa.  Juhlan aiheena olin minä, Mariko! No, kyllähän minä olen niin hyvä tyttö, että minua voi juhlia vaikka joka viikonloppu ja vaikka väli viikollakin, mutta nyt oli se EK-numero kimmoittanut kotijoukot ja naapurit juhlimaan.

Tässä luunsyöntikuvat.


Tosi hyvää


Ja kelpas myös Friidulle!

Metsähommia ei ole paljon tullut tehtyä viimeaikoina. Pakkasta on ollut ja paljon pulverilunta, joten kotona ollaan käpistelty. Friidu on taas sitten siellä kaupungissa hoidossa ja hyvin kuulema viihtyy. Minä olen mamman kanssa lenkkeillyt sään mukaan. Kovalla pakkasella muutama lyhyt lenkki ja sitten kun on vähän lauhempi ilma, niin pitkä lenkki. Hi-hi, eilen mamma meinas työjutuistaan myöhästyä, kun niin pitkälle kävelimme, eikä se huomannut ajan ja matkan kulumista. Sitten tulimme pientä hölkää kotiin ja mammalla oli HIKI!

Tänään ei ole kiire mihinkään, sillä mammalla on vapaata. Joulukuusi lentää kohta ulos ja me teemme pitkän lenkin, sillä pakkasta on vain -14. Metsään ei kuulema sen takia mennä, kun pulverilumi menee keuhkoihin ja tissit jäätyy. Kuten arvata saattaa, on tämä mamman keksimä teoria!!! Taitaa vaan pelätä, että sitä itseänsä kylmää; Terveisin Mariko