Meillä on kahden kuukauden aikana käynyt enempi vieraita kuin viiteen viimeiseen vuoteen! Friidua ja sen pentuja ovat ihastelleet, mutta olen minäkin joutunut taipumaan.

1771457.jpg
Karvosen Oona halusi taluttaa minua ja pitihän siihen suostua!

Oona kehui, että minä olin paras talutettava, kun tottelin sitä niin hyvin. Friiduhan ei suostunut juuri ollenkaan tyttöjen talutettavaksi ja Mariko talutti tyttöjä!

1771463.jpg
Riehumisessa ja painimisessa Mariko on ollut ylinnä.

1771467.jpg
On ne pennut joskus osaanneet olla kiltisti ja mamma on saanut niistä "paikallaan olo" kuvia.

Tänään lähti Herkules ja viikon loppuna Hertta ja Helmi uusiin laumoihin ja meillä on aika hiljaista! Vihdoinkin, sillä vanha herra kyllä kaipaa lepoa ja omaa rauhaa!

1771475.jpg
Herkules lähtötunnelmissa uuden omistajansa Aleksin kanssa. Friidu valvoo tilannetta.

Tänään on kotisivut päivitetty ja sieltä voi lukea muun muassa Hurmurin sairaskertomuksen. Se poika nyt jäi vielä joksikin aikaa kotiin ja meidän seuraksi.  Mamma ei vielä anna sitä kenellekään, vaan hoitaa itse sen silmää.

Kuntoilla kuulema pitäisi, mutta en minä viitsi polkupyörän perässä juosta! Friidu kyllä juoksee, mutta minä juoksen sitten pupun perässä. Eikä siihenkään enää ole pitkää aikaa, tietää Ritke.