Käväisimme kesken kesäloman Heinävedellä näyttelyssä 17.6.2007 ja "saalis" on SERTI ja VSP! Meillä meni siis mamman kanssa hyvin! Tälläkertaa meidän vauhdit sattui aika hyvin kohdalleen, eikä kummankaan tarvinnut vetää toista. Paitsi, kun kehään oli tippunut herkkuja, makkaraa ja karkkeja. Ei mamma meinannut älytä napata niitä mukaan. Minä kyllä haistoin heti, että siellä on hyvää. Nappasinkin jo jotain ja sitten mamma huomasin sen ihanan suklaakarkin ja otti sen! Eikä antanut minulle, vaikka minä kuinka kiltisti juoksin sen rinnalla. Roskiin laittoi.Olisi se mulle kelvannut, vaikka olikin maassa ollut!
Sitten jouduin samaan kuvaan Jutta-Ahon Oskun kanssa. Se oli ROP ja sai kolmannen sertin. Minä en sitten tykännyt yhtään Oskusta ja haukuin sen. Mamma kyllä komensi olemaan hiljaa, mutta kun se Osku yritti tulla niin lähelle....

685872.jpg