Minulla ja pennuilla on ollut hoitajia tänä viikonloppuna oikein triplasti! Kuitenkin olen vielä joutunut maitobaaria pörittämään.

1728018.jpg
Oiskohan tämä jo viimeinen maitobaarikuva tälle kesälle!

Kävimme päivällä laavulla makkaranpaistossa koko jengi, mutta mamma ei viitsinyt siellä kuvata, koska siellä oli paljon ihmisiä. Kaikki ne kyllä ihastelivat minua ja minun pentuja. Samoin kävi eilen kaupungissa, kun olimme hakemassa Ainoa, Almaa ja otsoa meille. Lähitalojen lapset ja jopa aikuiset tulivat meitä katsomaan ja sitten meinas tulla yksi uros koira! Sille minä kyllä tein heti selväksi, että ei ole asiaa meidän autolle.

Myös uimassa kävimme tänään, tai siis Aino , Alma ja Otso ui ja me muut katsoimme heidän uimistaan!

1728028.jpg
Hertta ja Helmi ilmettelevät "isoa juomakuppia" Otson seuratessa, että ne ei vaan putoa siihen!

1728040.jpg
Alma tarjoili vettä vähän pienenmästä kupista Hurmurille ja Hertalle, mutta Helmille se ei kelvannut. Piti päästä ITSE juomaan rantaan.

1728045.jpg
Aika pian pennut väsähtivät ja minä niitä vartioin, kun toiset uivat.

1728030.jpg
Yhteiskuva Ukonlammenrannalla.

1728057.jpg
Kotipihassa pennut vuorollaan "pääsivät" nukkumaan nuken koriin.

1728060.jpg
Vuorossa Helmi....

1728067.jpg
..Hurmuri ja Hertta.

1728051.jpg
Herttasta Mariko saa muuten kaverin puutöihin ja puut viedään oikeaoppisesti  auton alle!

1728122.jpg
Yhteiskuvassa koitipihan varjossa.

1728076.jpg
Hertta ja Alma

1728085.jpg
Otso ja Hurmuri

1728114.jpg
Aino, Herkules ja Helmi

Huomenna lapset lähtevät omaan kotiinsa, mutta loppuviikolla  he saapuvat jälleen hoitamaan pentusia! Se on kyllä hyvä juttu, sillä mammallakin jää aikaa sitten enempi minulle ja eivätpähän pennutkaan ole kokoaikaa roikkumassa minun tisseissä, kun niillä on muuta tekemistä. Ainakin toivon niin; Friidu