Nimittäin pupun löytyminen tänään!

Aamulla Mariko oli kyllä löytänyt aika nopeasti pupun ja vielä nopeammin se oli kadonnut: Haku oli kestänyt n20min ja ajo 12min ja sitten hukka! Positiivistä oli kuulema ollut se , että Mariko oli hakenut hyvin ja itsenäisesti. Lisäksi ajo oli mennut metsätien yli ja myös sen Mariko oli hoitanut kiitettävästi! Sitten pupu oli mennyt korkealle vaaralla ja hävinnyt totaalisesti" Mamma oli mennyt myös sinne ylös ja "vedätellyt" ja kun ei sitä pupua löydy niin ei! Sitten se oli huomannut, että Marikolla on alkanut juoksut ja ukko toi Marikon kotiin!

Minäkää en sinnä paikassa löytänyt sitä pupua ja me vaihdoimme paikkaa! Toisessa paikassa piti tehdä 2,5h töitä, ennenkuin ristihuuli löytyi! Se oli aivan suon keskellä ja autolta oli matkaa kilometri. Yksi lenkki me suolla juostiin ja sitten se pupu läksi kovalle malle ja tietenkin ukkoa ja mammaa kohti! Ukko ampui sen ja minä olin heti kaadolla, vain pari minuuttia perässä! Hyvä minä! Ajo kesti alle puoli tuntia, mutta minä keräänkin vain korvapareja!

1941071.jpg
Yhdesssä me ukon kanssa se pupu suolistettiin!

Huomenna lähtee aamusta Friidu ukon, mamman ja Mikan kanssa ja minä poika sitten päivällä; terveisin Ritke