Mulla oli aikainen herätys, kun jo kahdeksan aikaan piti olla siellä näytelypaikalla. Väsytti, kun kesken unien pitää pikkukoiran lähteä liikenteeseen. Onneksi sain nukkua menomatkalla autossa.

Minä olin pahalla päällä, kun kaikki yritti  nuuhkia minua. Sanoin niille, että ei käy, minua ei nuuhkita eikä minuun kosketa! En meinannut hampaitakaan näyttää tuomarille, mutta sitten mamma näytti ne. Kehässä juoksin sievästi ja seisoin kauniisti tuomarin edessä. Tuomari tykkäsi minusta, sillä sain hyvän arvostelun ja ERI.n.

Odotellessa seuraavaa esiintymistä, minua suututti tosi paljon. Taas joku tuli nuuhkimaan! Eikä mamma älyä lähteä sieltä pois, vaikka minä kuinka yritän vetää ja sanoa sille: mennääään, en halua enää kehään! Ei auttanut viehkurointi. Piti sinne kehään vielä mennä. Tulos ERI 3 ja PN 3.

Kotimatkalla kävimme "tätin" luona kylässä. Siellä olisin saanut syödä nakkeja aivan mahan täyteen, mutta taas mamma pilasi senkin huvin.  Sanoi sille tädille, että ei saa antaa enää nakkeja Friidulle, enkä minä olut syönyt vasta kuin muutaman. Itse kyllä joivat kahvia ja söivät hyviä leivonnaisia. Minä en saanut enää mitään.

Siellä oli muuten lajitoveri, x-rotuinen Netta. Se oli mulle ystävällinen ja vähän me sen kanssa juostiin taloa ympäri. Se lupas tulla kesällä meidän mökille.

Mamma oli sählännyt kameran patterin latauksessa, eikä kamerassa ollut virtaa. Ei saatu kuvia, eikä se meitä ukon kanssa haitannut yhtään!
Näyttelyterveisin Friidu