Herkko ja Saara tulivat meille aamulla jo ennen klo viittä ja sitten matkaan. Ylämyllyllä vaihdoimme autoa ja matka jatkui pikkubussilla. Mukaan läksi Asko, Ville, Mikko ja Pertti ja tietenkin Ukko, Mamma, minä Friidu, sekä Herkko ja Saara.<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

Minä jouduin omaan häkkiin ja Herkko toiseen. Emme nähneet toisiamme kuin pissalenkeillä, kun pysähdyimme! Matka meni kyllä aivan hyvin ja olimme hyvissä ajoin Keminmaalla motelli Käpylässä. Siellä saimme oman huoneen ja myös huoneessa jouduin olemaan aika paljon häkissä. Kävimme kyllä mamman kanssa lenkillä monta kertaa. Myös Hutikka sukulaisia kävimme moikkaamassa. Minä vähän rähisin niille ja jouduin kasvattajan kurinpalautukseen. Sitten olin kiltisti.

Päänäyttely 16.3.

1383191.jpg
Tässä me tepsutellaan tuomarin edessä

Poika Hutikoita oli vain yksi, Reino ja hän oli PU2 ja  sai sertin. Hyvä Reino ja Pilvi!

Minä esiinnyin nuorten luokassa ja sain ERI ja kilpailuluokassa oli toinen. Kotisivulla on arvostelu. Olin vuorossa neljäntenä Hutikkana kehässä ja nyt oli sitten kasvattajaryhmä kasassa. Jes-jes…

Meitä "oikeita HUTIKOITA" oli näyttelyssä 6, joista 5 sai ERIn ja 1 Hn. Sitten "toisenpolven" Hutikoita oli myös useita. Hekin sijoittuivat hyvin.

ILMASSA OLI JÄNNITYSTÄ ja kerrankin HUTIKAT hiljeni. Hyvä että uskalsivat hengittää. Silmiä eivät uskaltaneet räpsäyttää ja minäkin olin hiljaa!

Sitten ne hurahti täydellisesti! Kaikki hyppi toistensa kaulassa ja halaili toisiaan. Mamma pukkassi minut ukolle ja meni itse sinne kaulailemaan. Kyllä minäkin olisin voinut siellä hyppiä…..

Ai miksi sellaiset hulinat? Erja ja "Siita täti" olivat ensin PARAS NARTTU kilpailussa ykkönen. Eikä siinnä vielä kaikki! Sitten Siitasta tuli ROP, eli NÄYTTELYN KAUNEIN KOIRA. Hyvä Siita ja Erja!

Eikä tässäkään vielä kaikki...

Kasvattajaryhmässä Hutikan kennel oli ROP kasvattaja / BIS kasvattaja. Kai se näin meni!!! Ainakin pokaaleja tuli Maria-Riitalle sylintäydeltä. Varmaan joutui peräkärryn lainnaamaan, että sai ne kotiin vietyä?
Minäkin sain olla mukana kasvattajakehässä ja esiinnyin kyllä edukseni.

Mamman mielestä minä onnistuin aivan hyvin koko näyttelyn ajan. PN-kehässä olisi kyllä ollut parantamisen varaa, sillä en malttanut seisoa kovin hyvin paikallaan. Vielä jäi siis tavoitteita seuraaviin koitoksiin!

Valokuvat oli ukko ottanut aika kaukaa ja videotakin oli kuvannut, joten omia kuvia meillä ei ole kovin monta. Jospa me toisilta Hutikoilta niitä joskus saamme?

Iso hali kaikille mukana olleille!