Nyt on toko-alkeet kurssi takana. Mamma oppi siellä kuulema paljon juttuja, miten pitää minua ohjata. Hyvä! Mutta sanonpahan vaan, että vielä on aika hakusessa hommat! Kyllähän minä, aito Hutikka, osaan vaikka mitä! Mutta kun ei puolinakaan aikoina tiedä, mitä se mamma haluaisi minun tekevän. Yritän sitten tarjota sille kaikkia osaamiani juttuja, jahka se jokin sitten sattuisi kohdalleen.

914296.jpg
Tässä pidän kontaktia mammaan ja vaikka itse sanon, olen siinnä tosi hyvä.

914297.jpg

Paikalla olossa minä aina yritän vähän linsata. Makuulla en halua siellä maneesilla kuin nopeasti käydä. Filmiryhmä ei ehtinyt  kuvata minun makuulla oloa!! Istunkin joskus vain vähän jalkojen päällä, että jos sattuu tulee nopee lähtö. Kotona pysyn jo kohtalaisen hyvin paikalla makuulla.

914304.jpg

Tässä minä seison paikallani ja mamma huhailee jossakin. Odotan, että se tulee takaisin minun viereen ja palkkaa+vapauttaa minut.

Ymmärrän muunmuassa käskyt: seuraa, istu, seiso, maahan, paikka, odota, hyppy. Lisäksi osaan noutaa kapulan ja kantaa sitä. Noutaminen muuten onkin tosi hauskaa, kun sinnä saa juosta noutamaan sen kapulan. Vielä hauskempaa se on kyllä pallolla, kun voi yrittää ottaa kiinni sitä pomppivaa palloa. Ainiin...ne olikin meillä kaksi eri juttua! Kapulaa noudetaan hallitusti ja palloa haetaan leikkisästi.

Nyt syksyllä me keskitytään metsästykseen,  pupun etsintään ja ajamiseen. Tokoillaan kotona ja harvakseltaan maneesilla, mutta sielläkin käydään silloin tällöin.