949083.jpg
Mulla on jalka paketissa!

Sattui pieni vahinko, kun hyppäsin ukon sylistä postilaatikolla. Jalkaan sattui ja en voinut sillä kunnolla polkea! Mamma sitten  käytti eläinlääkärillä. Lääkäri oli ottanut kuvia minun jalasta ja siellä on hiusmurtuma. Itse en kyllä muista kuko hommasta muuta kuin , että siellä oli kiva täti Martina, joka vähän minua pyllystä nipisti. Sitten rupesi nukuttamaan ja oikeastaan seuraava muistikuva on, kun heräsin kotona omassa häkissä ja jalka paketissa.Mamma sitten kertoi, mitä oli tapahtunut.
Murtuma ei oli onneksi kovin paha, mutta vaatii kuitenkin lepoa ja lastan! Vähäkö haittaa liikkumista ja leikkimistä. Friidu kyllä on yrittänyt auttaa lastan pois ottamisessa, mutta mamma on meidät sitten eristänyt eri huoneisiin. Tylsää!!!

949079.jpg
Ei kai sitä saa repiä pois, vai ottaisinko kumminkin!

949080.jpg

Kun ulos mennään, laitetaan jalkaan vielä sukka ja muovipussi. Se vasta on ärsyttävää.

Nyt ei sitten Ritke ja Friidukaan pääse metsään, kun minua ei voi jättää yksin kotiin! Huomenna kyllä Minna on luvannut tulla minua hoitamaan.  Eikä koirakaveritkaan saa tulla meille nyt juoksemaan. Viltsulle etenkin tiedoksi!  Se poika kun on niin omatoiminen, että joskus aivan itsekseen tulee meille.

Toivottavasti saisin edes jonkun uuden lelun, kun kaikki entiset on jo niin tylsiä ja montakertaa leikittyjä toivoo Mariko.