Olemme palanneet saaresta kotia ja meillä saa tulla käymään! Pennut ovat kasvaneet valtavasti ja minä olen hoitanut niitä hyvin! Niillä on silmät auki ja ne myös tepastelee pitkin sänkyä ja lattiaa! Harmi vaan kun mammalla ei ollut kamera mukana saaressa ja kuvat on kamerakännykkä kuvia, joten niiden laatu on heikko!

1687135.jpg
Minulla ja pennuilla oli saaressa oikein oma huone ja minä isolla sängyllä seurailin pentujeni touhuja!

1687133.jpg
Nälkä niillä on lähes jatkuvasti, mutta maitoa kyllä riittää!

1687140.jpg
Vatsat täynnä ne sitten tyytyväisenä nukkuvat, joskus kaikki samassa läjässä...

1687142.jpg
..joskus sitten näin söpösti parittain!

Kalastamaankin ukko ehti monta kertaa loman aikana, milloin kenenkin vapaaehtoisen kanssa! Saalistakin tuli ja isoja kaloja! Mikan kanssa saivat 5 kg hauen ja monta-monta pienenpää. Sitten ne sai isoja ahvenia, 700g ja 650 g oli suurimmat!

1687232.jpg
Mika ja 5kg hauki.

Sitten ukko kävi Ritken ja Marikon kanssa uistelemassa ja ne sai myös paljon kaloja.

1687134.jpg
Mariko, Ukko ja 4kg hauki!

Meillä kävi myös vieraita katsomassa minua ja pentuja. Ne toivat herkkuja, siankorvia ja minä esittelin niille pentuja ylpeänä! Kaikki ei kyllä älynneet tuoda siankorvia, mutta kyllä minä niillekin pentuni näytin.

Tässäpä meidän lomakuulumiset,terv Friidu