Eilen oli paljon aihetta juhlaan! Minun pennut tulivat 1 viikon ikäisiksi, mammalle tuli vuosi lisää mittariin ja  sitten oli ukon kummitytön Ritan kihlajaiset naapurissa!

Illalla kihlapari tuli katsomaan minun pentuja ja minä esittelin niitä ylpeänä. Myös naapurin Veke ja Anja ja Viltsu kävivät meillä, sekä mummo ja Eelis.  Myös Minna ja Vesa, sekä Mika, Elina ja Oona jäivät meille istumaan iltaa ja yöksi. 

1647335.jpg
Kihlapari Supi Suomalainen ja Sekunda Neekeri!

Meillä oli tosi paljon porukkaa, mutta eipä se minua ja pentuja haitannut. Minä hoidin niitä ja ne söi ja nukkui.

1647340.jpg
Helmiä ei näytä vieraat haittaavan!

Tänään on mamma laittanut kukkapenkkejä sekää vihdoinkin kasvimaan lopun! Sen piti tyhjentää komposti ja sitten se istutti siihen kesäkurpitsan taimia, jotka jo yhtenä päivänä vähän paleltui, kun mamma vei ne päiväksi ulkoilemaan.

Sitten ne ukon kanssa suunnittelivat mökille lähtöä! Myös Mariko, Ritke, minä ja pennut lähdetään tietenkin mukaan.  Toivottavasti ilma lämpenee ja sateet loppuu, että voimme lähteä, toivoo Friidu.