t%C3%B6tter%C3%B6.jpg

Töttetöpää on työlistänyt meitä kaikkia kiitettävästi! Elly ja Unelma ovat joutuneet leikkimään minun lisäksi pikku riehujan kanssa. Makkari on kuin pommi olisi siellä rajähtänyt. E ja U ihmeissään kun noormaalisti ne ei pääse sinne ja nyt mamma suorastaa käskee ne sinne! 

makkari.jpg

Niin siihen punaiseen ja paskaan mennäkseni! Minua ahistaa kun ihmiset eivät kerää koiriensa ulosteita pois kävely/pyörätieltä ja sen varresta! Minun lisäksini olen vain yhden naisihmisen ja yhden miehen nähnyt keräävät paskat pois täällä kirkolla! Eilen kin kun E teki kakat niin kun olin niitä pussittamassa polkaisin jonkun muut paskaan! Ai että mä näin punaista ja p-alkuinen sana kajahti ilmoille! Ei luulis olevan niin hankala homma että sitä ei vois tehdä jokainen joka koiraa ulkoiluttaa!

Sitten meidän Ellyn ja Unelman käyttäytyminen! Apua! Aivan hukassa! Kaikille rähjäsivät eilen, niin koirille kuin ihmisille! Siis ne osaa, jos haluavat, kulkea nätisti mutta nyt eilen kaikki mahdollinen aiheutti haukkumisen ja riehumisen! Ne "puolustaa" olevinaan toisiaan ja kumpikin on menossa ottaa "iskut vastaan" tai tervehtimään ekana! Ellyllähän on tapana sanoa hau-hau kaikille tutuille mutta se on sellainen ystävällinen hau-hau, että hänet huomataan, mutta eilen oli kamalaa riehumista kummallakin! Taas näin punaista ja joudui vähän korotaa ääntäni p...! Tänä aamuna sitten olivat niin kiltisti ja lenkki sujui mukavasti!

Vaikka laitoin jo sukkapuikot kesäksi pois niin ne piti kaivaa esille! Kun ei pääse veden äärelle niin pitää kuvitella olevansa siellä! Sukat syntymässä ja toinen jo valmis. Kuvio kaipaa vielä hiomista ja sevraavassa parissa teen sen vähän eri tavalla.

joutsen.jpg