Minulta on otettu lasta pois jalasta. Jalka on vielä vähän kipeä ja lääkäri on määrännyt lepoa. Kyllä minä sillä voisin juosta jo aika kovaa vauhtia, mutta mamma kieltää. Juostessa minä astun sillä aivan tavallisesti, mutta kävellessä sitten pitää vähän linkuttaa ja seison kolmella jalalla. Joudun olemaan ulkona pissilläkin eriaikaan kuin muut.

971299.jpg

Tiistaina Rina ja Friidu seuraa sisällä, kun minä olen Minnan kanssa ulkona.

Tämä aamuna tippui taivaalta jotein valkoista maahan. Mamma sanoi, että se on lunta ja siinnä näkyy sitten hyvin ne pupun jäljet. Pitäis kuulema malttaa muutama päivä olla riehumatta, että jalka paranisi kunnolla, mutta kun ei millään malttaisi.

971301.jpg


Minä tutkin pihaa ja ihmettelen sitä lunta.

971302.jpg
Tässä me Friidun kanssa vähän aloitellaan juoksua....

971304.jpg
Ja kun vauhti kiihtyi, loput kuvat oli sitten kutakuinkin tällaisia!


Jostakin syystä juoduimme menemään sisälle ja Friidu joutui keittiöön portin taakse. Minä sitten leikin olkkarissa yksikseni. terv. Mariko