Lauantaina piti olla minun ensimäinen ajokoe, mutta koko koe peruttiin, koska edellisenä päivänä oli lämpöasteita ja yöllä pakkasta. Hangen pinta oli tosi karkea aamulla. Mamman kanssa hyvissä ajoin olimme paikalla, mutta jo kotona se sanoi mulle, että metssään ei varmaankaan tänään mennä!

Tapasin minä siellä muutaman tutun kaverin; kuten Kitta-tädin ja Oskun. Hyvissä ajoin sitten köröttelimme kotiin ja mamma alkoi ompelemaan ja minä nukkumaan. Jäi vähän kesken aamulla unet, kun piti niin aikaisin lähteä liikenteeseen.

Iltapäivällä tulivat Minna, Rina ja Hurmuri käymään ja meillä oli "pikkuhulinat"

Friidu on edelleen lääkekuurilla ja se ei pääse metsään ennenkuin kuuri loppuu! Se on kyllä välillä aika kova ääninen, kun ei pääse mukaan metsään.

Sunnuntaina Ritke oli metsällä ja yli 4 tuntia oli poika ajanut, eikä vilaustakaan ollut passimiehet jäniksestä nähnyt! Jälkiä kuitenkin oli ollut valtavasti ja kesken ajon oli mamma sitten saanut sen kiinni!

Huomenna on minun vuoro! Toivottavasti huomisessa jäniksessä ei ole mitään vikaa, vaan mamma ampuu sen jos kohille sattuu! Viimme viikolla juoksutin jäniksen aivan mamman eteen, mutta kai siinä jotain vikaa oli, kun mamma ei sitä ampunut!? Sitten vaihdoin jäniksen, mutta se ei sitten suostunut mamman luokse menemään vaan hävisi jonnekin. Tämmöstä meillä; Mariko