Tänään on ollut viimeisen päälle rankka päivä noiden pikku termiittijen kanssa! Ne iskee pienet naskalihamppaansa minun tisseihin ja se sattuu.  Sitten ne juoksevat pitkin pihaa ja tekevät pahojansa! Kiusaavat Ritkeä ja Marikoa, mutta ne kyllä lähti nyt iltapäivällä ukon kanssa mökille. Minä, pennut ja mamma jäimme kotiin. Huomenna haemme meille Ainon, Alman ja Otson viikonloppu hulinoihin!  Ja sitten otamme kuvia lapsista ja pennuista.

1722180.jpg
Minä piilouduin pikkuvessaan, mutta sinnekin ne tulivat ja roikkuivat tisseissä!

1722181.jpg
Sitten Hertta oli pissinyt matolle ja minä siivosin sen pois.

1722184.jpg
Seuraavaksi Hertta oli menossa ahdistelemaan Marikoa, mutta minä komensin sen pentuhuoneeseen!

1722188.jpg
Sillävälin oli Hurmuri jo mennyt ulos ja oli matkalla...

1722192.jpg
...repimään mamman kukkia.

1722187.jpg
"Kuules pikkupoika, menepäs takaisin sisälle"

Tänään on ollut meillä vähän lämpimämpi päivä ja pienetkin ovat viihtyneet ulkona. Aika menee nopeasti ja huommenna vauvelit ovat jo 5 viikoisia.

Kylmällä ja sateella ne heti menevät nopeasti takaisin sisälle, syövät, painivat ja sammuvat mikä minnekin. Mamma sitten niitä kantelee takaisin pentuhuoneeseen. Aurinkoista viikonloppua toivoo Friidu, mamma ja pentuset