Sateisen yön jälkeen oli tosi märkää ja turkit kastui aivan märäksi. Minä yritin etsiä pupua, mutta Hurmis juoksi perässä ja töni ja hyppi minun päälle! Ei tainnut vielä poika tietää, mitä varten siellä metsässä ollaan! Aika rohkeasti se kyllä kulki ja kävi aika kaukana puolukanpoimijoista! Minuakin seurasi pitkälle, mutta sitten kiireesti juoksi Minnan ja Elinan tai mamman luokse.

1980080.jpg
Nousimme pöydälle tarkistelemaan puolukka- ja suppilovahverosaalista.

1980079.jpg
Hurmis kiipesi nuotiopaikaan, mutta onneksi siinnä ei VIELÄ ollut tulta.

1980093.jpg
Sitten poika väsähti mamman syliin!

1980089.jpg
Väsyneenä se jäi katselemaan minun perään, kun minä pinkaisin omille teilleni.

Minä en olisi halunnut vielä lähteä pois, kun se pupu oli vielä löytymättä, mutta mamma komensi minut autoon!

Kotona sitten pikaisesti purimme tavarat ja vaihdoimme autoa, kun läksimme mökille laittamaan paikat talvea varten. Nyt saamme keskittyä rauhassa pupujahtiin ja sitähän on luvassa heti huomen aamuna; tietää Fiidu