Äitienpäivätervehdys Karhulasta!

IMG_9148.jpg

Olen kotiutunut tänne Kymiin loistavasti! Olen tutkiskellut kovasti lähimetsiä aivan pihapiirin reunamilta lähtien. Mielestäni sammal, kävyt ja kaarna ovat oivallisia leikkikaluja pehmoisten eläimien lisäksi. Leikkisin mieluusti myös villasukkien ja kaiken karvaisen kanssa…

IMG_9152.jpg

Olen myös kuullut, että minusta puhutaan kylällä paljon! Olen tavannut niin koirakavereita kuin kaksijalkaisiakin ystäviä. Kotitalon lattia- ja terassiharjat ovat mielestäni aivan vastustamattomia. Myös sellainen kuuma paikka, mitä kutsutaan kuulemma saunaksi, on mielestäni oikein mukava. Tykkään myös lekotella auringon lämmittämillä paikoilla tai lattialämmitetyillä lattioilla! Myös ruoka on ollut mielestäni oikein maistuvaa.

IMG_9218.jpg

Nyt minulla on päivätorkkujen aika.
Oikein sydämelliset terveiset Kiihtelysvaaraan sekä siskoille ja veljille ympäri Suomea!

REMU