Herkko kävi perheineen alkuviikosta katsomassa meitä.

1762247.jpg
Vähän oli poika ihmeissään siitä vilinästä mikä meillä on!

1762246.jpg
Minä ylpeänä esittelin sille meidän jälkikasvua.

1762249.jpg
Herkko varmaan miettii, että onko tuo todella minun?

1762248.jpg
Tässä me tytöt tutkitaan mitä Herkolla on mahan alla?

Kyllä minua vähän väsytti sitten kun Herkko läksi pois, sillä me aikapaljon juostiin ja painittiin yhdessä. Herkko yritti viedä minun kaulapannan muistoksi, mutta ihmiset esti sen aikeet ja  ne ottivat pannan siltä pois. Me yhdessä saatiin se jo irti minun kaulasta ja Herkko oli viemässä sitä autoon, kun nuo huomasivat, mitä sillä oli mielessä!

Tietenkään Marikosta Herkko ei välittänyt yhtään, sillä sehän on minun poikaystävä! Uskollista sortti!

Aamulla mamma kertoi mulle, että meidän lauma rupeaa pikkuhiljaa pienenemään viikon loppuna ja Hertta ja Helmi lähtee uusiin laumoihin! Ei kai se mamma vaan luule, että minä en pentujani hoitaisi ja syöttäisi.

1762293.jpg
Heti piti maitobaari avata, kun tuolaisia puhui!

En minä niille kyllä ole enää maitobaari pitänyt kuin tosi harvakseltaan, ehkä kerran vuorokaudessa ja senkin yritän tehdä vain yhdelle kerrallaan. Se kyllä meinaa olla hankalaa, kun ne niin nopeasti juoksee perässä koko lauma!

1762292.jpg
Mariko auttaa etsimisessä, kun pennut nukahtelee ulos, milloin minnekin!

1762315.jpg
Viimeisiä yhteisiä hetkiä pentujeni kanssa vietettäen; Friidu