Lähdimme aamulla kahdestaan mamman kanssa metsään.  Aika pian minä löysin pupun  ja ajo alkoi! Pupu juoksi tosi hyvin ja teki aika isoa lenkkiä. Minä pääsi monta kertaa aivan sen lähelle. Mamma kyllä sanoi autolla,kun minä siitä satuin ohi pinkaisemaan, että voisin vähän enempi antaa ääntä. Olen kuulema liian tiukka, mutta mitäpä sitä turhaa mölyämään. Minä kun olen hiljaa, niin pääsen tosi lähelle pupua ja sitten on "kyyti kylmää".  Tiellä en yleensä viitsi haukkua ollenkaan, paitsi jos aivan näköetäisyydellä pupu on!
Kun olin ajanut pupua pitkälti toista tuntia, erehtyi se juoksemaan mamman luokse ja mamma posautti sen! Minä olin myös heti kaadolla ja mamma kyllä kehui minua.

Olimme sopineet mamman kanssa, että ei oleta kuvia ainakaan minusta joten mamma oli kuvannut sieniä.

976915.jpg

Kotona Friidu olisi halunnut myös metsään tänään ja jumittui auton takakonttiin. Makkaralla piti mamman huokutella se sieltä pois. Huomenna se pääsee sitten aamusta lähtemään metsään. Toivottavasti sekin löytää pupun ja myös ajaa sen mamman eteen. Mamma lupasi sille, että heti ampuu, jos pupu etten tulee!! Toivoo Rikuli

976916.jpg