Minä en Friidu veneeseen halua, sillä niin paljon se rähjäsi ja riehui kehän ulkopuolella. Kyllä siinnä vene kaatuisi tuolla pelillä!

Minua sittenkin vähän jännitti pelotti, kun menimme sinne halliin, missä näyttely oli! Siellä oli valtavasti isoja koiria joita piti väistellä ja sitten vielä tuo meidän Hutikka! Se vasta pähällä pääällä oli! Minutkin haukkui ja vain siitä syystä, että mamma minun kanssa harjoitteli.

Meidän näyttelyarvostelut voi lukea meidän WWW-sivuita.

Olen siis UPEA LUONNE, tuomarin ja muittenkin mielestä. Eikä minua pelottanut yhtään kehässä, näytin hampaat ja seisoin jopa pöydällä rauhallisesti. Tein vaan mitä mamma sanoi ja hyvin meni, siis upea luonne!

Friidu käyttäytyi myös kehässä ja pöydällä mallikelpoisesti. Mutta vielä jäi saavuttamatta se ROP, mikä niillä on näyttelytavoitteena tälle vuodelle! Niin ja pitäs niiden vielä kesällä saada se 1 serti.

Terv. Pikku-Mariko