Lähdimme mamman kanssa kahdestaan ajelemaan ja matkalta tulivat Otso ja Aino kyytiin! Olin vähän ihmeissäni, että minne me menemme? Perillä huomasin, että tämähän on tuttu-juttu, näyttelypaikka! Kiva juttu, kun Friidu ei oo mukana jee-jee! Se kun minua komentaa näyttelyssä ja vähän muutenkin!

Siellä oli tosi paljon erilaisia koiria ja KYLMÄ!  Lisäksi tapasimme meidän koira- ja ihmisystäviä. Outikin oli siellä ja sillä oli mukana tosi ISO koira. Minä vähän pelkäsin sitä, kun se oli siis niin valtavan iso ja se kuolasi! Kiltti se kuitenkin oli! Täältä voi käydä lukemassa Outin ja Hemmon kuulumiset!

Minua vähän kummastutti ja nolotti, kun Otso talutti minua ja mamma kehui meitä. Mikäs ihme juttu tää nyt on? Kaikki muutkin taluttajat oli pieniä, mutta osa koirista kyllä oli suuria.

1536215.jpg
Kiersimme kehässä...

1536218.jpg
...sitten edes-takaisin tuomarin edessä...

1536222.jpg
..mitenkäs päin tässä pitäisi olla....

1536227.jpg
..vähäkö nolottaa, mutta Otso on reipas ja kääntää minut oikein päin!

1536229.jpg
Nyt jo vähän häntäkin heiluu, kun huomasin mamman ja se meitä kannustaa!

Olin Otson kanssa LAPSI &KOIRA kilpailussa ja meidän sijoitus oli 3. Osallistujia oli varmaankin 12! Mamma taputti käsiään aivan innoissan ja sitten ne muutkin rupesivat taputtamaan meille. Tämä oli meidän eka yhteinen esiintyminen ja meni todella hienosti! Mamma oli ylpeä MEISTÄ!

Sitten pitikin juosta pikapikaa "mummo ja koira" kehään! Siellä saimme sinisen nauhan ja loppukilpailussa olimme 8 loppukilpailijan joukossa, mutt ei meitä sijoitettu 4 parhaan joukkoon. Sain kuitenkin hyviä raksuja ja luutikun palkinnoksi.

Mamma kehui minua ja sanoi, että minun kanssa on niin helppoa olla "yleisellä paikalla", kun minä olen niin kiltti. En tuppaannu toisten seuraan ja en murise ja hauku muita ja käyttäydyn hillitysti. Esiintyä kehässä saisin kuulema  iloisemmin, mutta ei sitä nyt aina voi olla iloinen, etenkin kun vähän jännittää ja kylmää!
Terkkuja tutuille ja ensiviikolla taas nähdään näissä merkeissä!? Mariko