Hyvissä ajoin lähdimme matkalle, mutta kuitenkin meinasimme myöhästyä kehästä! Minua pidettiin autossa ja vasta kun poikabeaglet oli jo melkein kaikki esiintynyt, haki mamma minut. Eipä siinnä paljon ehtinyt muuta kuin pannan ja hihnan vaihtaa ja juosta suorilla kehään. Pojat jäi siis lähes näkemättä.

Tuomari halusi katsoa minua pöydällä ja minä melkein itse sinne jo kiipesin. Sitten mamma älysi auttaa minua. Seisoin nätisti pöydällä ja annoin katsoa hampaat. Kehässä juoksin sievästi mamman rinnalla. En kyllä yhtään kuullut, mitä se tuomari sanoi minusta ja muista tyttölöistä!!! Samaa oli jäänyt kaipaamaan myös yleisö ja muut esiintyjät. Olisi se kyllä kiva kuulla ne arvostelut, niin tietäisi miksi joku on parempi tai huonompi kuin itse on tänään.

Juniori luokassa oli kaikkiaan 6 beagletyttöä. Loppujen lopuksi siellä oli 3 minusta parempaa ja sain EH/4. Mamma on tyytyväinen, kun minä esiinnyin kuitenkin niin hyvin, vaikka minulla on se juoksuaika.

533303.jpg