Täällä on sitten se kolmas Hutikka juoksussa ja saatte uskoa, että meillä on hulinaa! Friidu keikuttaa pyllyään kuononi edessä ja ahdistelee minua. Mariko komentaa Friidua ja minua jos ja kun me vähän "leikitään". Minusta Friidu on NYT niin mielenkiintoinen, että pallittomalla pojallakin halut herää!!!

 

Sisällä mamma kieltää meitä hulluamasta, mutta ei me uskota. Sitten joudumme ulos jäähylle ja siellä sitä vasta juostaan ja riehutaan.

 

Kun tulemme sisälle, laittaa mamma Friidulle housut jalkaan. Housuista Friidu ei sitten tykkää yhtään, ja jos minä satun vilkaisemaan sinne päin se murisee ja ärhentelee mulle.

 

1086306.jpg

Vähän pitää pilkistellä mitä siellä tapahtuu!

1086292.jpg 

Älä tirkistele!


1086293.jpg

..ja pois!

 

1086285.jpg

Mariko ihmettelee meidän touhuja….

 

1086312.jpg

…ja päättää keskittyä koluamaan hirvensarvea, joka on sen suosikki "lelu teroittaa hampaita"

 

1086340.jpg

 Antakaa mun olla rauhassa!

 

1086373.jpg

Melkein pumpusta ottaa ja hengästyttää vanhaa miestä...

 

Metsälle Friidu ei pääse nyt ainakaan pariin viikkoon, mutta me Marikon kanssa kyllä päästään. Mariko jo ehkä huomenna. Riippuu kuulemma säästä, sillä ainakin tänään tällä on tosi hankala keli, jäinen lumenpinta, joka tassuihin sattuu ja tekee haavoja.  Lunta toivotaan meillä.

 

Mamma ja ukko kävivät tänään Marikon kanssa jotain Herkko-poikaa katsomassa. Friidun sinne piti mennä, mutta kun sillä alkoi ne juoksut, niin ei se sitten voinut lähteä "Herkkoa härnäämään". Mamma mieluilee sitä Herkkoa Friidulle sulhaseksi sitten joskus tulevaisuudessa.  Komea ja  MIELLYTTÄVÄ on Herkko, sanoi mamma Friidulle ja lisäksi se vielä osaa ajaa jänistä!

 

Viime viikko oli niin kiirettä, että ei ehtinyt kirjoittelemaan! Metsässä MAMMA oli joka päivä ja joku meistä kolmesta mukana. Parhaalle päivälle tuli pituutta lähes 9 tuntia ja silloin minä itse olin ajamassa jänistä! Pitänee vielä mainita, että jänis juoksi hyvin ja niin minäkin. Terveisin Ritke