Tiistai-iltana mamma sanoi minulle, että lähdetään Friidu käymään Marttiina-tädin luona! Minä ilostuin ja juoksin pikana autoon, sillä siellä saa aina hyviä herkkupaloja. Pitää siellä kyllä olla kiltisti ja seisoa paikallaan ja välillä siellä on ärsyttäviä koiria ja sitten jotain naukuvia elukoita, mutta makupalan toivossa kestän kaiken!

 

Marttiina otti meidät ystävällisesti vastaan ja tutki minun mahaa ja ihmetteli!!! Sitten siihen tuli toinenkin täti ihmettelemään, sillä minun mahassa oli pieni reikä josta vuoti kudosnestettä ja sitten kova patti. Sitten ne yhteistuumin päättivät jotain ja se Marttina nipisti minua pyllystä. Mamma laittoi minut lattialle ja ne tädit lähti pois ja mamma alkoi soitella kavereilleen, kun Outin kotiin on tullut ajokoira narttu, jolle ei ole löytynyt omistajaa.  Sitten minua alkoi väsyttääääää…

 

..seuraava havainto oli, kun joku täti kantoi minua ja mamma avasi auton oven ja minä menin autoon nukkumaan ja kylläpä nukuttikin……sitten Mariko aloitti haukkumaan ja siihen heräsin. Olin nukkumassa kotona pikkuhuoneen lattialla patjalla ja peittokin oli päällä. Hyppäsin ylös, mutta takajalat veivät minua päin seiniä ja piti istua.  Silloin huomasin tassuvarressa siteen ja kun sitä ihmettelin, älysi mamma sen ottaa pois. Miksihän se oli minuun laitettu? Mahan alla tuntui myös oudolta, mutta se ei ole mitenkään harvinaista. En varmasti nuole mahaa, sillä se kaulurin hökötys on kamalinta mitä tiedän!

1244196151_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

 

Tältä se mahaa tänään näyttää.

1244196203_img-d41d8cd98f00b204e9800998e
Vieläkin väsyttää!