Tänä aamuna tuli naapurin Anja-täti jo varhain meille. Sitten ne mamman kanssa laittoivat minun pennut selaiseen viltillä vuorattuun kylmälaukkuun ja eikun menoksi! Minä olin ihmeissäni, että minnekäs tässä nyt mennään ja vahtasin pentuja koko automatkan. Perillä huomasi; tuttu paikka! Täällä on se kiva Marttina-täti ja muita kivoja tätejä, jotka mulle mukavia juttelee, rapsuttaa ja herkkuja antavat. Nou hätä!

Se paikka on eläinlääkäri ja minä olen siellä aina hyvin reipas ja kiltti! Nyt piti kyllä vähän murahdella, kun siinnä odotustilassa oli muutama muu kaveri! Minä ilmoitin niille, että minun pentuja ei sitten tulla katsomaan! Tätit saa katsoa ja koskea, mutta muilla koirilla ei sitten ole asiaa minun pentujen lähelle!

Vastaanotto huoneessa Marttina tutki minun pennut ja poisti kahdelta kannukset. Sitten viereisessä huoneessa otettiin minusta röntkenkuva , josta näkyi, että kaikki pennut on syntynyt! Kaikki siis ok! Sanomattakin on selvää, että minä oli hiirenhiljaa kyljelläni kuvauksen aikana ja HETI, kun kuului se piipaus, ponkaisin ylös! Se oli vähän sama juttu kuin se lämmön mittaus. Sitten olikin jo kiire katsomaan pentuja!

1628394.jpg
Kaikki on tallella! Anja on hoitanut niitä hyvin!

1628397.jpg
Kotona ensitöikseni syötin pennut ja putsasin ne. Niillä olikin jo kova nälkä!

KIITOS TEILLE KAIKILLE onnittelijoille!