Mamma yritti ottaa meistä yhteiskuvan ja kyllä siinnä meni aikaa ja nappuloita, että se vihdoin sai meidät samaan kuvaan!


Tarkoitus ei ollut ottaa maisemakuvia....


....vaan yhteiskuva meistä tai vaikka...


poserauskuva!


Minä seisoin nätisti ja odotin, että Mariko suvaitseisi tulla samaan kuvaan, mutta..

 
..sillä oli taas aivan omat jutut ja se kaivoi..


..hyppi penkalla ja leikki pallolla.


Tässäkin se katselee, kun minä odotan sitä alhalla kuvaan!


Ritkenhän TE jo tiedättekin. Se ei sitten millään haluaisi kuvaan. Minä odotin...


..pikkuhiljaa se tuli lähemmäksi..


...ja kiersi minua ympäri..


..sitten se meni istumaan ja minä yritin mennä sen viereen...


...ja kun minä lähestyin sitä meni Rikuli pois! 


Sitten minäkin kyllästyin kuvan ottamiseen ja läksin penkalle leikkimään Marikon kanssa!